%0 Journal Article %T بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس %J فصلنامه علمی مطالعات دفاع مقدس %I دانشگاه عالی دفاع ملی ناشر: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی (با مشارکت انجمن علمی ژئوپلیتیک ایران) %Z 2588-3674 %A یوسفی, رسول %D 2018 %\ 02/20/2018 %V 3 %N 4 %P 31-45 %! بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس %K آمیخته بازاریابی %K کتب دفاع مقدس %K تحقیق پیمایشی %R %X تکانه‌های محیطی، سبب افزایش روزافزون درک نیازهای مشتریان شده است. افراد با سلیقه‌ها، نیازها و تجارب مختلف و با توجه به ظرفیت‌ها و محدودیت‌های خود، اقدام به انتخاب می‌کنند. با ظهور فضای رقابتی، مفاهیمی همچون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب‌و‌کار شده، سازمانی که به این تحولات بی‌توجه باشد، از صحنه بازار حذف می‌شود. درک این نیاز در حوزه فرهنگ و دفاع مقدس که بخشی مهم از تاریخ جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد، اهمیتی دوچندان می‌یابد. در واقع، به‌منظور جلب نظر مردم به مطالعه کتب دفاع مقدس، ضروری است که عوامل مؤثر بر این مهم مورد بررسی و مداقّه قرار گیرد. بر این اساس، این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس پرداخته است. از این رو، رویکرد آن توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق نیز خریداران کتاب در شهر تهران است که با بهره‌گیری از جدول مورگان 384 نفر، حجم نمونه انتخاب شدند. همچنین به‌منظور تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها، روش‌های آماری توصیفی و استنباطی و آزمو ن‌های تحلیل تأییدی و تحلیل مسیر، مطمح‌نظر قرار گرفت.   %U https://hds.sndu.ac.ir/article_221_71d5a518c4cf5aade354a47fe1aef60a.pdf