Document Type : Research/Original/Regular Article

Authors

1 PhD in Public Management, Allameh Tabatabai University, Tehran, Iran

2 PhD student in Management of Iranian Government Organizations, Iran University of Science and Technology, Tehran, Iran

3 PhD in Public Policy, Allameh Tabatabai University, Tehran, Iran

Abstract

JK

Keywords

بنیاد شهید انقلاب اسلامی، عطر شهادت، تهران: نشر شاهد، .۱۳۸6
حبیبی، آرش، ایزدیار، صدیقه، سرافرازی، اعظم. (1393). تصمیم­گیری چند معیاره فازی؛ تهران: انتشارات کتیبه گیل.
خمینی، روح الله. (1370). صحیفه نور، تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
دهخدا، على اکبر. (1377). لغت نامه، تهران: دانشگاه تهران.
کریمی افشار، اعظم. (1389). «راه­های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده»، پرتال جامع علوم انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
 عمید، حسن. (1389). فرهنگ فارسی، تهران: رشد.
ماکویی، سویل، عباسی کسبی، دنیا. (1390). «ایثار و شهادت در فرهنگ مردم ایران»، فصلنامه فرهنگ مردم ایران، شماره ۲۷، 186-173.
سیاست‌های کلی ایثار و شهادت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری.
قانون جامع خدمات­رسانی ایثارگران - مصوب 5/6/1385 مجلس شورای اسلامی (تاریخ تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام: 2/10/1391)، روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، شماره ۱۹۸۲۱، ویژه نامه شماره ۵۵۸، تاریخ انتشار.
 قانون برنامه دوم توسعه جمهوری اسلامی ایران - مصوب 20/9/1373، روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، شماره 14515، تاریخ انتشار: 8/10/1373.
قانون برنامه سوم توسعه جمهوری اسلامی ایران - مصوب 17/1/1379، روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، شماره 16070، تاریخ انتشار: 11/2/1379.
قانون برنامه چهارم توسعه جمهوری اسلامی ایران - مصوب 11/6/1383، روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، شماره 17375، تاریخ انتشار: 29/7/1383.
قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران - مصوب 15/10/1389، روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، شماره 17375، تاریخ انتشار: 29/7/1383.
قوانین بودجه سال­های ۹۰ تا ۹۳ کل کشور.
Boyatzis, R.E., (1998). Transforming qualitative information: thematic analysis and code development, Sage.
Braun, Virginia & Clarke, Victoria; (2006). "Using thematic analysis in psychology". Qualitative Research in Psychology. Vol 3, pp. 77-101.