Document Type : Research/Original/Regular Article

Author

Faculty member of Imam Hossein University, Tehran, Iran

Abstract

grgr

Keywords

  1. اسماعیل پور، حسن. (1383). مدیریت بازاریابی بین المللی؛ چاپ چهارم، تهران: انتشارات نگاه دانش.

    الوداری، حسن. (1384). بازاریابی و مدیریت بازار. چاپ دوم، تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.

    سکاران، اوما. (1380). روش تحقیق در مدیریت. ترجمه حمید شیرازی، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.

    رنجبریان، حسین. (1378). بازاریابی و مدیریت بازار. تهران: انتشارات چاپ و نشر بازرگانی.

    روستا، أحمد؛ داور، ونوس؛ ابراهیمی، عبدالحمید. (1380). مدیریت بازاریابی؛ تهران: انتشارات سمت.

    کاتلر، فیلیپ؛ آرمسترانگ، گری. (1999). اصول بازاریابی. ترجمه علی پارسائیان 1380، تهران: نشر ادبستان.

    محب علی، داود. (1381). مدیریت بازار. چاپ دوم، تهران: انتشارات امیرکبیر.

    هاوکینز، دل؛ بست، راجر؛ کنت، کانی. (1385). رفتار مصرف کننده: تدوین استراتژی بازاریابی. ترجمه دکتر احمد روستا و عطیه بطحایی، تهران: نشر سارگل.

    E Porter Michael, 1980, Competition Strategy; Techniques for Analyzing In dustries & Competitors, Newyork, Free press.

    Mc Carthy, E., Perreault, W. 2003, Essentials of marketing: A global manage rial approach, 9th ed, Mc Graw Hill Inc.

    1. Bennett, Anthony, 1997, The five Vs-a buyer's perspective of the market ing mix, Marketing Intelligence and planning, Vol.15, No3.

    Sui pheng. Low, hui ming. Kok, 1997, Formulating a strategic marketing mix for quantity Surveyors, Marketing Intelligence & planning, Volume 15. num ber 6,pp273-280.

    Villarejo- Ramos, A.F, & Sanchez- Franco, M.), 2005, The impact of market ing communication and price promotion on brand equity, Brand Manage ment 12 (6), 431-444.

    Woodruff Christopher o.D, 2004, Pratice Strategics, nova southeastern, American optometic association